Tuomareina toimivat Lea Kilpeläinen ja Wilhelmiina Virolainen

Toimintakyky  -1, pieni
Terävyys  +1, pieni ilman jäljelle jäävää hyökkäyshalua
Puolustushalu  -1, haluton
Taisteluhalu  -1, pieni
Hermorakenne  +1, hieman rauhaton
Temperamentti  +2, kohtuullisen vilkas
Kovuus  +1, hieman pehmeä
Luoksepäästävyys  +3, hyväntahtoinen, luoksepäästävä, avoin
Laukauspelottomuus laukausvarma

pisteitä yhteensä 93

Testi meni aika pitkälti kuin olin olettanutkin.
Tuomari ei saanut Hyrrää leikkimään, minun kanssa suostui vähän vetämään lelusta.
Kelkan antoi tulla ihan viereen ennenkun reagoi, tarvitsi kuitenkin aika paljon tukea että kävi kelkkaa haistelemassa. Samoin pimeässä huoneessa hengaili vaan tuomareiden kanssa eikä etsinyt minua, liikkui kuitenkin koko ajan.
Haalarin ja tynnyrin kävi katsomassa paremmin kuin kelkan. Hyrrän ollessa lauman nuorin, sen ei ole tarvinnut itse ratkoa paljonkaan asioita vaan lauma hoitaa ja siitä saa tukea.
Minua ja itseään ei puolustanut lainkaan, eipä kannata Hyrrää turvaksi ottaa pimeille kujille mutta onneksi minulla on Ripsa:)
Laukauksiin ei reagoinut.
Koko testin aikana Hyrrä ei kuormittunut lainkaan. Kun odoteltiin tuloksia niin neiti rupesi makoilemaan, sitä ei onneksi pienet asiat hetkauta.

Huomenna 6.9 täyttää Pilvi-piiperoinen 11 vuotta! Ja taas saa koirat herkkuja.